. Söndag 16 Februari .

Jag tror att bloggen kan vara det bästa sättet för mig just nu att kunna berätta om mina dagar. Jag har tagit bort min facebook eftersom jag inte ska tynga mig själv med sndras problem utan koncentrera mig på att läka, men jag vill ändå gärna berätta om mitt/vårat liv. På detta vis "tvingas" inte folk att läsa mina tradiga inlägg.

Livet som mamma rullar på och jag har den bästa och mest kärleksfulla familj i världen, det är fsktiskt sant! Vi älskar varandra väldigt mycket och visar det flera gånger dagligen. 

Men att vara förälder och att samtidigt ha den här höga pressen på sig som vi har nu för tiden, vi som jobbar i vården, plus min sjuka uppväxt jag burit med mig (och ungdom) har gjort att jag kollapsat. 
Jag orkar bara det allra mest nödvändiga och min hjärna stänger av sig när folk gaggar om sina problem och hur synd det är om de. Det tar ju gör f*n aldrig slut! Vissa har ALDRIG något positivt att komma med! 
Så, tyvärr. Nu har jag vid ett antal tillfällen fått höra från närmsta att jag inte bryr mig tillräckligt, att jag är ignorant och jag bara tar och tar och ger inget. 

Vi får väl se vad ni tycker om den saken när jag slutar bry mig...



Kommentarer
Postat av: sanna

älskade tea! <3

vill du ses snart? <3

Svar: Det vill jag <3
Tea

2014-02-17 @ 10:13:01
URL: http://muffs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0