. Tisdag 1 Maj .

Andra dagen på ViktVäktarna idag! Är nästan ett år sen jag slutade där för jag blev gravid, men nu är jag tillbaka igen men nya tag och nya anledningar till att inte vara tjockis! Har i alla fall hamnat i kö till en GBP-operation och det är den jag vill smita undan ifrån, det hade vart fett gott att slippa den! Det är ju ca 24 månaders väntetid så jag har ju tid på mig att komma in i detta och tycker jag att det går hyffsat så skiter jag i operationen! Men jag kommer inte att gå ur kön för jag tänker överbevisa mig själv om vad som kunde hänt om jag inte tog det på allvar, det är en skitbra sporre att stå i kön. Som att springa ikapp nästan, hihi! 
(Jag vill gå ner 53 kg, men man ska tydligen inte tänka så utan man ska ta det som det kommer)

Idag är ett perfekt väder! Pojkarna somnade runt 11 igårkväll och sov till halv 9 i morse, vi slöade i sängen alla 5 och sedan åt vi frukost på balkongen. Solat en del idag. 
Planerar min middag idag och det blir den grillade kycklingfilén som blev över igår, hamburgerbröd och sallad. Och inte för att det kanske intresse3rar er men det blir 7pp för en god middag!

Igår firade vi med svärföräldrarna. Var nere i byn och köpte fina solhattar till gossarna, klänning och linne till mig själv och sen lite gott i affären på systemet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0