. Söndag 20 Maj.

Igår vart på på Bellas place i Bromölla och åt med svärmor. Jag kan säga att det var den godaste maten jag ätit på mycket länge! Jag och Ragge åt blues burgare medan svärmor åt chili/mangomarinerad kycklingbröstfilé. Lätt att vi ska dit igen i sommar! Ville gärna se bandet som skulle spela men ljudnivån var för hög för Colin och Dylan så vi tog varsen milkshake och åkte därifrån innan bandet började. Får bli en annan gång när vi har hörselskydd till pojkarna. Hemresan var helt galen och resten av kvällen bestod mest av flams och trams.

Nu är det bara 5 dagar tills jag blir gammal! Ska bli roligt att bli lite uppvaktad, känner att jag behöver det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0