. Måndag 2 Januari .

Nu börjar man bli nervös! Undrar när de kommer? De är beräknade om 39 dagar och bara DET är snart, sen tros det ju att de kommer mycket tidigare. Varje dag tänker jag "är det idag det händer? Imorgon?". Måndag idag och tänker då självklart att de kommer denna veckan. Snacka om besvikelse om jag går över tiden! Denna veckan njuter jag av förvärkar och en ny kompis som kallas ödem (vätskesamling). Kan inte ha mina ringar mer och måste dessutom tampas med stödstrumpor morgon och kväll. Hade problem med vanliga strumpor förut, haha! Känns helt otroligt att vi precis var i vecka 18 och fick veta på RUL att vi skulle ha två! Nu är de snart här och det känns som att det är nu livet börjar. De två gossarna jag lärt känna i min mage ska snart få se hur de ser ut och Roger ska få lära känna dem. Längtar så mycket!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0