. Torsdag 2 Augusti .

Nu får jag komma ihåg de viktiga sakerna som hänt... 13/7 på min mans födelsedag ringer läkaren om Dylans njure! Den har krympt och han slutade med medicinerna omgående! Han har tagit dem sen dagen då han föddes så det vart verkligen ett glädjande besked. Han ska kollas var 6e månad. 17/7 fyllde mina plommonbullar 6 månader och det firade vi med god mat och strömavbrott på Bella's och ojkarna fick leksaker av oss. Lugn och mysig dag! 21/7 Hade vi pojkarnas namnfest och det var jättemånga som kom för att fira dem! Hela eftermiddagen och kvällen flyttades dem mellan 30 olika famnar men inte ett ljud av protest gjorde dem, inte ens Dylan som inland börjar gråta om han hamnar i en främlings armar! De fick många fina presenter. Vi tackar alla som deltog! Det var en underbar fest. Igår vart ett väldigt tråkigt datum men det skriver jag om en annan gång när saker och ting har sjunkit in. Har för övrigt linser med nu, skööönt att slippa glojärnen! Har aldrig riktigt lyckats vänja mig vid dem så känner mig som mig själv igen! Idag kommer svärföräldrarna på besök. Pojkarna vaknade halv 6 imorse men somnade efter vällingen och sover nu i sina egna sängar igen. Klockan är halv 8 nu så jag ska bara dra mig lite till sen ska jag upp och börja röja lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0