. Måndag 19 December .

Nu är det bara 5 dagar kvar till julafton, men jag och min man har det så bra att vi faktiskt firar "julafton" 3 gånger. 23e hemma hos min lillebror Alex ihop med min pappa och hans fru och alla syskon, den 24e är vi hos mamma och hennes man och vi syskon och den 25e är vi hos svärföräldrarna och min mans syskon. Ja, en bättre jul än oss kan man nog inte ha, haha. I fredags kväll klädde vi äntligen granen, det var på tiden det. Brukar annars vara väldigt tidiga med det. Ragge ska jobba de 3 kommande nätterna, känns tomt att bara jag och hunden delar på våran stora säng! Bebisarna sparkar för fullt i magen och ibland hör man till och med hur de råkar knocka revben och bäcken då det smäller till och känns ruskigt obehagligt, haha. Jag tror att de kommer den 17/1, då ska vi även på det 9e ultraljudet. Vi får se hur det blir med den saken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0