. Torsdag 11 Augusti .

Idag är enda dagen jag är ledig och hemma. Den har jag använt till att åka med min man, min mamma och hennes man till Älmhult IKEA för att köpa nya dricksglas och lakan, vi hade tänkt att shoppa loss lite men som de tråkmånsar som vi är så det enda vi köpte var en ny saftkanna, haha! Det går inte att köpa saker man inte behöver, jag är inte sån. Jag kommer hem mest tomhänt när jag varit på ställen som finns för att man ska göra sig av med alla pengar. Men är glad att jag har det sinnet för vet att alla inte har det.

Idag kommer min pappa och hans sambo hem från Turkiet, Alanya där de har varit denna veckan. Han fyller år på måndag så får se om man kommer ner till Smedstorp för att gratta honom lite.

Nu börjar sommaren att försvinna, hösten och kylan är på väg tillbaka. MEN då börjar jag redan se fram emot julen och dessutom kommer vi att bli föräldrar i vinter så mig gör det absolut inget! Längtar så det är helt galet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0